Toyota MR2 by RR

W tym dziale opisujemy nasze projekty, modyfikacje, osiągi, itp.

Moderatorzy: Apple, trzeci

reza
Klubowicz
Posty: 1227
Rejestracja: wt 28 kwie, 2009 11:17
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: reza » wt 23 mar, 2010 18:44

uuuu grubo będzie :super: to jednak lancia out?
taka http://www.skream.net/images/mr2.jpg
2.0 16v?
E36 318i m40 GT:)

roadrunner
Klubowicz
Posty: 569
Rejestracja: ndz 02 mar, 2008 15:17
Lokalizacja: [ZS]Szczecin

Postautor: roadrunner » wt 23 mar, 2010 19:20

Nom taka, 175HP :hyhy:
A co do lanci albo ja skończe i będzie do zabawy lub na sprzedaż albo pójdzie na złom co by się koszta zwróciły.
Na razie trzeba MRke wypruć nie tylko ze względu na wagę ale i na korozję którą trzeba poleczyć.

reza
Klubowicz
Posty: 1227
Rejestracja: wt 28 kwie, 2009 11:17
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: reza » wt 23 mar, 2010 19:44

a który to rok jest?a one nie miały przypadkiem 156HP?bo to ten sam silnik co w celice 5gen 2.0 gti czy ten co w 6gen 2.0 gt?
E36 318i m40 GT:)

roadrunner
Klubowicz
Posty: 569
Rejestracja: ndz 02 mar, 2008 15:17
Lokalizacja: [ZS]Szczecin

Postautor: roadrunner » wt 23 mar, 2010 19:49

Były 156 koni z silnikiem takim jak w celinie, były też z takim jak mój 170 i 175HP te słabsze chyba na Szwajcarię. Produkowane były równolegle od 89-00 moja jest z 97go.

reza
Klubowicz
Posty: 1227
Rejestracja: wt 28 kwie, 2009 11:17
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: reza » wt 23 mar, 2010 19:54

jak to 97r to ten sam silnik co w celice 6gen 2.0gt 175HP :super: ale to musi zapierd... jeździłeś już tym,jak wrażenia? :) a skąd rudy na niej?jakaś z przygodami?
E36 318i m40 GT:)

roadrunner
Klubowicz
Posty: 569
Rejestracja: ndz 02 mar, 2008 15:17
Lokalizacja: [ZS]Szczecin

Postautor: roadrunner » wt 23 mar, 2010 20:18

O tyle dobrze się składa ze od 99roku auto należalo do mojego przyjaciela. Nawet myślałem że już dawno ja sprzedał ale jak przypadkiem mu wspomniałem że szykuje auto to zaproponował swoję MRke za cene której nie mogłem sie oprzeć.

Jeździłem niewiele może ze 2-3km bo auto nie ubezpieczone i bez przegladu, 8 miechów stało i nie wiedziałem czy wszystkie płyny sa ok (ale 200km/h było :rotfl:) . Ale cóż tu dużo gadać zapierd.. strasznie :super: prowadzi się jak gokart. Teraz auto wisi na podnośniku będzie rozbebeszane. Z blach to trzeba zrobić próg zewnętrzny z lewej strony i kilka pomniejszych dziurek połatać w okolicy tylnych nadkoli - nic poważnego widać ze była jakaś przygoda ale podłoga nie ruszona. Orginalne rozpórki są już mocno nie świeże więc będa nowe jeszcze przed magnolią. Największy bul teraz to kapcie ale może uda mi sie zalatwić markgumy w jakichs rozsądnych pieniądzach.

reza
Klubowicz
Posty: 1227
Rejestracja: wt 28 kwie, 2009 11:17
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: reza » wt 23 mar, 2010 20:28

a jaki rozmiar?z tego co czytałem duzo ludzi z amatorskiego rally chwali sobie te oponki:
http://oponysportowe.net/
195/50r15 kosztują 150zł/szt sa robione na sportowej mieszance avon(ta sam co markgum) i maja wzór bierznika michelin pilot sport 2
ja chyba wezme komplecik a r888 bedzie na specjalne okazje :)
E36 318i m40 GT:)

roadrunner
Klubowicz
Posty: 569
Rejestracja: ndz 02 mar, 2008 15:17
Lokalizacja: [ZS]Szczecin

Postautor: roadrunner » wt 23 mar, 2010 20:32

Na tyle ma 205/55r15 jest tam dość szeroka felga ale chyba dało by rade założyć 195/50. Z przodu na pewno dadzą radę. Zobaczę bo może uda mi się w tej cenie markgumy ząłatwić.

choyli
Klubowicz
Posty: 451
Rejestracja: sob 15 gru, 2007 18:15
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: choyli » wt 23 mar, 2010 20:58

195 calkiem dobrze radzi sobie na 7 calowej feldze. W sumie to chyba najlepszy rozmiar felgi to takiego rozmiaru opony. Probowalem wszytkiego od 5.5 do 7 i najlepiej szlo mi na 7''
www.testmetal.pl
Toczenie, frezowanie, szlifowanie, elektrodrążenie dorabiamy części maszyn, wykrojniki, oraz formy wtryskowe.
Obrabiamy wszystko, co z metalu lub tworzywa.
"Precyzyjna Obróbka Metali TEST"
Husarów 1a Szczecin
501-012-702

roadrunner
Klubowicz
Posty: 569
Rejestracja: ndz 02 mar, 2008 15:17
Lokalizacja: [ZS]Szczecin

Postautor: roadrunner » wt 23 mar, 2010 21:06

choyli pisze:195 calkiem dobrze radzi sobie na 7 calowej feldze. W sumie to chyba najlepszy rozmiar felgi to takiego rozmiaru opony. Probowalem wszytkiego od 5.5 do 7 i najlepiej szlo mi na 7''


Tam jest chyba więcej niż 7". Napewno z tyłu jest szersza felga niz z przodu. Z przodu 195 wyglada ok a z tyłu 205 na ciut za mała.

Awatar użytkownika
ree
Klubowicz
Posty: 117
Rejestracja: ndz 10 lut, 2008 18:02
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: ree » wt 23 mar, 2010 21:37

MR2 fajne auto - centralny motor. Z tego co czytalem i gadalem z Groszkiem, to glowne mankamenty to padajace skrzynie biegow (podobno dosc malo odporne na katowanie i drogie), druga sprawa to, ze auto jest dosc trudne w prowadzeniu. Sam tez kiedys nad taka opcja dumalem, ale wolalem w starej budzie, jest twardsze zawieszenie w serii i sporo lzejsze nadwozie. Ogolnie poprzednia buda byla duzo bardziej wyscigowa - w sensie mniej komfortu wiecej sportu. Niestety stare budy zadko sie trafiaja niebite, sa dosc stare i slabe tam byly silniki niestety.

Chetnie zobacze to auto na kjs, napewno bedzie nietypowe.

roadrunner
Klubowicz
Posty: 569
Rejestracja: ndz 02 mar, 2008 15:17
Lokalizacja: [ZS]Szczecin

Postautor: roadrunner » wt 23 mar, 2010 21:53

Tyle że właśnie między stara i nową jest ta różnica że nowa się prowadzi wręcz idealnie a stara jak zauważyłeś nie zupełnie. Skrzynia to tez juz zdecydowanie inna konstrukcja w porównaniu do starszej wersji. Co do wagi to faktycznie jest cięższe o 150kg ale jednocześnie mocniejsze o 40%. Wage zawsze można zniwelować poprzez wywalenie tego i owego.
O ile kojarzę to dokładnie ten egzemplarz wygrał kiedyś albo Magnolie albo Kryterium Noworoczne, Nie pamiętam co to było ale była relacja w TV którą ogladałem jakies 2-3 lata temu.

Awatar użytkownika
davyjohn
Klubowicz
Posty: 4582
Rejestracja: ndz 06 sty, 2008 01:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: davyjohn » wt 23 mar, 2010 22:17

Ani kryterium ani Mongolia.
To był kilkukrotnie już przypominany na tym forum Rajd o Puchar Polskiego Radia Szczecin, który miał miejsce 23-24 marca 2002.
MRką jechali przedstawiciele znanej w naszym środowisku "wyścigowej" rodziny Banaszaków - Marcin i Edward.
To właśnie z tego rajdu pamiętamy wylatującą tyłem z zakrętu na Komandorskiej MRkę i jej lądowanie na skraju chodnika, na barierkach zabezpieczających przed zjechaniem po schodach z nasypu Wałów ;)
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM +LPG
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - emerytura
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - cywil w służbie rajdowej ;)

Awatar użytkownika
ree
Klubowicz
Posty: 117
Rejestracja: ndz 10 lut, 2008 18:02
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: ree » wt 23 mar, 2010 22:22

Co do trudnosci w prowadzeniu to mowilem o tej wersji ktora ty masz, zaznaczam ze zadna nie jezdzilem osobiscie. Co do trudnosci w prowadzeniu to madrzejsi odemnie tak powiadaja, np. Keiichi Tsuchiya podawal wlasnie mr2 w tej budzie co ty masz za przyklad auta trudnego do opanowania dla drivera.

Co do padania skrzyn to wlasnie z tego co Groszek mowil to wlasnie te nowsze duzo bardziej klekaja (moze ze wzgledu na wieksza moc?).

Awatar użytkownika
Xsystoff
Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: ndz 04 sty, 2009 00:16
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Xsystoff » wt 23 mar, 2010 22:26

Kurcze to poleciales z grubej rury rr, mr2 w wersji 175hp to jest niezly pocisk :padam: :padam: :padam:

Chyba kazde lekkie rwd z silnikiem z tylu produkujacym tyle mocy bedzie wymagalo uwagi od kierowcy... Bede kibicowac na Magnolii, bo widac bokiem lecacej mr2 to jest to :hyhy:
Mitsubishi Colt `91 2.0 16V DOHC


Wróć do „Rajdówki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość