Toyota MR2 by RR
-
- Klubowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: ndz 02 mar, 2008 15:17
- Lokalizacja: [ZS]Szczecin
-
- Klubowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: ndz 02 mar, 2008 15:17
- Lokalizacja: [ZS]Szczecin
-
- Klubowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: ndz 02 mar, 2008 15:17
- Lokalizacja: [ZS]Szczecin
O tyle dobrze się składa ze od 99roku auto należalo do mojego przyjaciela. Nawet myślałem że już dawno ja sprzedał ale jak przypadkiem mu wspomniałem że szykuje auto to zaproponował swoję MRke za cene której nie mogłem sie oprzeć.
Jeździłem niewiele może ze 2-3km bo auto nie ubezpieczone i bez przegladu, 8 miechów stało i nie wiedziałem czy wszystkie płyny sa ok (ale 200km/h było :rotfl:) . Ale cóż tu dużo gadać zapierd.. strasznie :super: prowadzi się jak gokart. Teraz auto wisi na podnośniku będzie rozbebeszane. Z blach to trzeba zrobić próg zewnętrzny z lewej strony i kilka pomniejszych dziurek połatać w okolicy tylnych nadkoli - nic poważnego widać ze była jakaś przygoda ale podłoga nie ruszona. Orginalne rozpórki są już mocno nie świeże więc będa nowe jeszcze przed magnolią. Największy bul teraz to kapcie ale może uda mi sie zalatwić markgumy w jakichs rozsądnych pieniądzach.
Jeździłem niewiele może ze 2-3km bo auto nie ubezpieczone i bez przegladu, 8 miechów stało i nie wiedziałem czy wszystkie płyny sa ok (ale 200km/h było :rotfl:) . Ale cóż tu dużo gadać zapierd.. strasznie :super: prowadzi się jak gokart. Teraz auto wisi na podnośniku będzie rozbebeszane. Z blach to trzeba zrobić próg zewnętrzny z lewej strony i kilka pomniejszych dziurek połatać w okolicy tylnych nadkoli - nic poważnego widać ze była jakaś przygoda ale podłoga nie ruszona. Orginalne rozpórki są już mocno nie świeże więc będa nowe jeszcze przed magnolią. Największy bul teraz to kapcie ale może uda mi sie zalatwić markgumy w jakichs rozsądnych pieniądzach.
a jaki rozmiar?z tego co czytałem duzo ludzi z amatorskiego rally chwali sobie te oponki:
http://oponysportowe.net/
195/50r15 kosztują 150zł/szt sa robione na sportowej mieszance avon(ta sam co markgum) i maja wzór bierznika michelin pilot sport 2
ja chyba wezme komplecik a r888 bedzie na specjalne okazje
http://oponysportowe.net/
195/50r15 kosztują 150zł/szt sa robione na sportowej mieszance avon(ta sam co markgum) i maja wzór bierznika michelin pilot sport 2
ja chyba wezme komplecik a r888 bedzie na specjalne okazje

E36 318i m40 GT:)
-
- Klubowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: ndz 02 mar, 2008 15:17
- Lokalizacja: [ZS]Szczecin
195 calkiem dobrze radzi sobie na 7 calowej feldze. W sumie to chyba najlepszy rozmiar felgi to takiego rozmiaru opony. Probowalem wszytkiego od 5.5 do 7 i najlepiej szlo mi na 7''
www.testmetal.pl
Toczenie, frezowanie, szlifowanie, elektrodrążenie dorabiamy części maszyn, wykrojniki, oraz formy wtryskowe.
Obrabiamy wszystko, co z metalu lub tworzywa.
"Precyzyjna Obróbka Metali TEST"
Husarów 1a Szczecin
501-012-702
Toczenie, frezowanie, szlifowanie, elektrodrążenie dorabiamy części maszyn, wykrojniki, oraz formy wtryskowe.
Obrabiamy wszystko, co z metalu lub tworzywa.
"Precyzyjna Obróbka Metali TEST"
Husarów 1a Szczecin
501-012-702
-
- Klubowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: ndz 02 mar, 2008 15:17
- Lokalizacja: [ZS]Szczecin
choyli pisze:195 calkiem dobrze radzi sobie na 7 calowej feldze. W sumie to chyba najlepszy rozmiar felgi to takiego rozmiaru opony. Probowalem wszytkiego od 5.5 do 7 i najlepiej szlo mi na 7''
Tam jest chyba więcej niż 7". Napewno z tyłu jest szersza felga niz z przodu. Z przodu 195 wyglada ok a z tyłu 205 na ciut za mała.
MR2 fajne auto - centralny motor. Z tego co czytalem i gadalem z Groszkiem, to glowne mankamenty to padajace skrzynie biegow (podobno dosc malo odporne na katowanie i drogie), druga sprawa to, ze auto jest dosc trudne w prowadzeniu. Sam tez kiedys nad taka opcja dumalem, ale wolalem w starej budzie, jest twardsze zawieszenie w serii i sporo lzejsze nadwozie. Ogolnie poprzednia buda byla duzo bardziej wyscigowa - w sensie mniej komfortu wiecej sportu. Niestety stare budy zadko sie trafiaja niebite, sa dosc stare i slabe tam byly silniki niestety.
Chetnie zobacze to auto na kjs, napewno bedzie nietypowe.
Chetnie zobacze to auto na kjs, napewno bedzie nietypowe.
-
- Klubowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: ndz 02 mar, 2008 15:17
- Lokalizacja: [ZS]Szczecin
Tyle że właśnie między stara i nową jest ta różnica że nowa się prowadzi wręcz idealnie a stara jak zauważyłeś nie zupełnie. Skrzynia to tez juz zdecydowanie inna konstrukcja w porównaniu do starszej wersji. Co do wagi to faktycznie jest cięższe o 150kg ale jednocześnie mocniejsze o 40%. Wage zawsze można zniwelować poprzez wywalenie tego i owego.
O ile kojarzę to dokładnie ten egzemplarz wygrał kiedyś albo Magnolie albo Kryterium Noworoczne, Nie pamiętam co to było ale była relacja w TV którą ogladałem jakies 2-3 lata temu.
O ile kojarzę to dokładnie ten egzemplarz wygrał kiedyś albo Magnolie albo Kryterium Noworoczne, Nie pamiętam co to było ale była relacja w TV którą ogladałem jakies 2-3 lata temu.
Ani kryterium ani Mongolia.
To był kilkukrotnie już przypominany na tym forum Rajd o Puchar Polskiego Radia Szczecin, który miał miejsce 23-24 marca 2002.
MRką jechali przedstawiciele znanej w naszym środowisku "wyścigowej" rodziny Banaszaków - Marcin i Edward.
To właśnie z tego rajdu pamiętamy wylatującą tyłem z zakrętu na Komandorskiej MRkę i jej lądowanie na skraju chodnika, na barierkach zabezpieczających przed zjechaniem po schodach z nasypu Wałów
To był kilkukrotnie już przypominany na tym forum Rajd o Puchar Polskiego Radia Szczecin, który miał miejsce 23-24 marca 2002.
MRką jechali przedstawiciele znanej w naszym środowisku "wyścigowej" rodziny Banaszaków - Marcin i Edward.
To właśnie z tego rajdu pamiętamy wylatującą tyłem z zakrętu na Komandorskiej MRkę i jej lądowanie na skraju chodnika, na barierkach zabezpieczających przed zjechaniem po schodach z nasypu Wałów

Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM +LPG
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - emerytura
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - cywil w służbie rajdowej
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - emerytura
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - cywil w służbie rajdowej

Co do trudnosci w prowadzeniu to mowilem o tej wersji ktora ty masz, zaznaczam ze zadna nie jezdzilem osobiscie. Co do trudnosci w prowadzeniu to madrzejsi odemnie tak powiadaja, np. Keiichi Tsuchiya podawal wlasnie mr2 w tej budzie co ty masz za przyklad auta trudnego do opanowania dla drivera.
Co do padania skrzyn to wlasnie z tego co Groszek mowil to wlasnie te nowsze duzo bardziej klekaja (moze ze wzgledu na wieksza moc?).
Co do padania skrzyn to wlasnie z tego co Groszek mowil to wlasnie te nowsze duzo bardziej klekaja (moze ze wzgledu na wieksza moc?).
Kurcze to poleciales z grubej rury rr, mr2 w wersji 175hp to jest niezly pocisk :padam: :padam: :padam:
Chyba kazde lekkie rwd z silnikiem z tylu produkujacym tyle mocy bedzie wymagalo uwagi od kierowcy... Bede kibicowac na Magnolii, bo widac bokiem lecacej mr2 to jest to :hyhy:
Chyba kazde lekkie rwd z silnikiem z tylu produkujacym tyle mocy bedzie wymagalo uwagi od kierowcy... Bede kibicowac na Magnolii, bo widac bokiem lecacej mr2 to jest to :hyhy:
Mitsubishi Colt `91 2.0 16V DOHC
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość