Treningi 2011

Tutaj dyskutujemy o wszystkim co jest związane ze sportami motorowymi.

Moderatorzy: Apple, trzeci

Awatar użytkownika
davyjohn
Klubowicz
Posty: 4582
Rejestracja: ndz 06 sty, 2008 01:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: davyjohn » ndz 10 kwie, 2011 05:39

Czytając propozycję Rezy, to i tak potwierdza się, że będzie to upalanko z pomiarem czasu a nie trening elementów i techniki jazdy ;)
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM +LPG
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - emerytura
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - cywil w służbie rajdowej ;)

tomik^^^
Klubowicz
Posty: 865
Rejestracja: wt 15 sty, 2008 08:40
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: tomik^^^ » ndz 10 kwie, 2011 07:31

najlepszy trening to jazda po trasie juz jakies proby np : wybieracie sobie probe z kjs wiosna (znaczniki pod slupki widoczne sa jeszcze z imprez sprzed roku)np hangary byla to bardzo techniczna proba i jezdziecie na czas , sa czasy wszystkich uczestnikow , wiec mozna sie mierzyc do swojej klasy jak i generalki , powtarzalnosc trasy daje mozliwosci szukania straconych sekund wprowadzajac swoje poprawki lub korzystac z uwag innych osob trenujacych, ta metoda jest najbardziej skuteczna poza doswiadczonym instruktorem np Podkalicki za co trzeba slono zaplacic , to ze ktos swietnie jezdzi i ma wyniki nie musi oznaczac ze bedzie potrafil lub chcial przekazac wiedze nastepnej osobie .Rok i dwa lata temu tak trenowalismy na kluczewie ja kuba slawek nath i wiele innych osob po takich treningach sa widoczne efekty jazda po torze uczy jak po nim jechac max go wykorzystujac ale nie uczy techniki bo zmienione warunki powoduja ze problemy pojawiaja sie w innym terenie .
niema jak to dobra rada
http://www.hukisyn.pl

Awatar użytkownika
Turek
Klubowicz
Posty: 328
Rejestracja: ndz 06 kwie, 2008 17:37
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: Turek » ndz 10 kwie, 2011 10:55

ZiG pisze:O własnie zobaczyłem, że o mnie mowa :) Ale nikt mnie nie prosił ;/

to i tak dobrze że się zjawiłeś :super:

https://picasaweb.google.com/rally.newspress.pl/Trening
Obrazek
RACING! Becouse football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!
http://rally.turczynski.com | http://newspress.pl

reza
Klubowicz
Posty: 1227
Rejestracja: wt 28 kwie, 2009 11:17
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: reza » ndz 10 kwie, 2011 13:15

i tu się dj pomyliłeś... bo był to trening slalomu w różnym ustawieniu.najpierw ZiG tłumaczył i pokazywał jak go pokonywać,z jaką prędkością,jak skręcać itd. a później kierowcy jeździli a ZiG obserwował ich jazdę po czym wsiadał na prawy i mówił co robią źle i jak mają jechać aby było ok.

co prawda ja slalom tez trenowałem, ale byłem bardziej zajęty utylizowaniem starych zimówek i drift taxi :D Wojtek sie nie załapał bo akurat opona strzeliła,ledwo wsiadł na prawy, pierwszy zakręt i sru %) zimówki był dzielne i długo dawały rade :super:

dzięki Turek za fotki,jakbyś jeszcze coś miał to podeślij lub wrzuć na jakis serwer czy cos takiego.
E36 318i m40 GT:)

Awatar użytkownika
Tommur
Klubowicz
Posty: 1655
Rejestracja: wt 28 paź, 2008 09:28
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Tommur » ndz 10 kwie, 2011 13:43

https://picasaweb.google.com/rally.news ... 1368678242
W myśl zasady, bokiem do zakrętu. Ale córka zadowolona na maxa :D . Dzięki reza :ok:

Żona tylko pytała czemu bez kasków :)

Awatar użytkownika
davyjohn
Klubowicz
Posty: 4582
Rejestracja: ndz 06 sty, 2008 01:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: davyjohn » ndz 10 kwie, 2011 18:11

reza pisze:i tu się dj pomyliłeś... bo był to trening slalomu w różnym ustawieniu.najpierw ZiG tłumaczył i pokazywał jak go pokonywać,z jaką prędkością,jak skręcać itd. a później kierowcy jeździli a ZiG obserwował ich jazdę po czym wsiadał na prawy i mówił co robią źle i jak mają jechać aby było ok.


A to ok - czyli gdyby nie Zdzichu to nic z treningu by nie wyszło - dobrze że wszedł na forum i się sam dowiedział, że jest zapraszany na trening :wstyd:
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM +LPG

Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - emerytura

Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - cywil w służbie rajdowej ;)

Awatar użytkownika
Tommur
Klubowicz
Posty: 1655
Rejestracja: wt 28 paź, 2008 09:28
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Tommur » ndz 10 kwie, 2011 19:34

"wujek dobra rada czuwa " :rotfl:

reza
Klubowicz
Posty: 1227
Rejestracja: wt 28 kwie, 2009 11:17
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: reza » ndz 10 kwie, 2011 20:41

poza mną,Darkiem Górskim i Przemkiem ze swifta(chociaż on to i tak jeździ jak nowicjusz %) ) to pozostali to byli sami nowi, widać ze chłopaki nie zgrywają wielkich rajdowców a chcą się czegoś nauczyć :ok: bardzo podoba mi sie ich sumienne podejście i to jak poprawiają swoje umiejętności :)

na następnym treningu proponuje potrenować szykany(dohamowanie do odpowiedniej prędkości i jej pokonanie)
E36 318i m40 GT:)

Awatar użytkownika
Tommur
Klubowicz
Posty: 1655
Rejestracja: wt 28 paź, 2008 09:28
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Tommur » ndz 10 kwie, 2011 20:45

No i małe straty. Darek górski - część przedniego zderzaka - opuścił nas w chmurze dymu z wyciekającego płynu od wspomagania. A na koniec osama pęknięty wąz od chłodzenia w trakcie postoju. Strach był, bo myślałem, że coś się zajarało.

Awatar użytkownika
davyjohn
Klubowicz
Posty: 4582
Rejestracja: ndz 06 sty, 2008 01:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: davyjohn » ndz 10 kwie, 2011 20:58

Czy Darek potrafi opuścić tor bez uszkodzenia zderzaka? ;)
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM +LPG

Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - emerytura

Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - cywil w służbie rajdowej ;)

Awatar użytkownika
Sozan_
Klubowicz
Posty: 262
Rejestracja: ndz 12 paź, 2008 00:40
Lokalizacja: szczecin / horsens

Postautor: Sozan_ » śr 13 kwie, 2011 14:40

panowie kiedy następny trenning ??? bo może sie załapie
Obrazek

paluch164
Klubowicz
Posty: 131
Rejestracja: sob 04 gru, 2010 02:44
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: paluch164 » śr 13 kwie, 2011 17:19

A co myslicie o pomiarach czasów na treningach ? Ustawiamy trasę , ktoś dobry ją jedzie , nowi powtarzają i widza ile im brakuje do najlepszego . W między czasie jedna osoba daje podpowiedzi i wskazówki ,które powinny poprawić czas .Oczywiście można to robić bez pomiarów ale o ile nie jest to problem to pomiary były by przydatne . Każdy by wiedział ile mu brakuje do "idealnego" przejazdu oraz jak wskazówki i porady wpływają na jego jazdę Co myślicie ?
Czarny ale niedługo czerwony civic VTI

osama
Klubowicz
Posty: 252
Rejestracja: ndz 26 gru, 2010 22:45
Lokalizacja: szczecin

Postautor: osama » śr 13 kwie, 2011 19:55

Pomysł bardzo dobry.Na pierwszym treningu była trasa i pomiar czasu lecz nikt się otwarcie nie zadeklarował że jest chętny do pokazania co i jak robić żeby było lepiej.W tę niedzielę wszystko było jasno powiedziane przez RW na odprawie i każdy wiedział że jest człowiek chętny pokazać co i jak.

Awatar użytkownika
szperacze
Klubowicz
Posty: 1301
Rejestracja: pt 08 lut, 2008 14:26
Lokalizacja: on jest??
Kontaktowanie:

Postautor: szperacze » śr 13 kwie, 2011 20:19

a może zaczniecie od ustawienia fotela i odpowiedniego ciśnienia w ogumieniu ??

przejechać odcinek z 2 bar, 2,2 , 2,5 zobaczyć jakie czasy się robi i jak opona zachowuje z danym ciśnieniem i jakie jest optymalne

to ze ktoś powiedział ze z przodu 2,5 a z tyłu 2,2 nie znaczy ze tak ma być i to dobre :)
Obrazek

RWD jest jak SEX: Po co jezdzić na ręcznym jak mozna dać w piz*e

www.czekan-motorsport.za.pl

tomik^^^
Klubowicz
Posty: 865
Rejestracja: wt 15 sty, 2008 08:40
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: tomik^^^ » śr 13 kwie, 2011 20:21

ja jezdze na 1,8 :)
niema jak to dobra rada

http://www.hukisyn.pl


Wróć do „Wokół rajdów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości