HPI Firestorm SIlnik G3.0

Tu piszemy o naszych modelach, rozwiązujemy problemy techniczne

Moderator: SMK

Wojtasson
Klubowicz
Posty: 2
Rejestracja: śr 30 paź, 2013 14:32
Lokalizacja: Szczecin

HPI Firestorm SIlnik G3.0

Postautor: Wojtasson » śr 30 paź, 2013 14:38

Witam

Niedawno odbudowałem rozbitego firestorma z silnikime nitro, jednakże mam problemy z wyregulowaniem silnika. Nie potrafię tego wykonać i szukam kogoś na terenie Szczecina kto móglby mi pomóc go wyregulować i podpowiedzieć trochę. Razem ze znajomym, który też ma spaliniaka pomógł mi go odpalić... Auto odpala z pierwszego kopa jednak chwilę po odjęciu grzałki gaśnie i pluje paliwem, przywórcenie ustawień fabrycznych nie daje żadnych efektów, wręcz autko nie odpala lub robi to z wielkim trudnem.

Także ponawiam swoję prośbę - czy mógłby mi ktoś pomóc z regulacją na terenie Szczecina (mogę podjechać) za dobre piwo?

Szymon S.
Klubowicz
Posty: 186
Rejestracja: pn 04 paź, 2010 19:14
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Szymon S. » czw 31 paź, 2013 16:38

Naładuj dobrze grzałkę, wykręć świecę i sprawdź czy żarnik ładnie się świeci (powinien się robić biały z gorąca). Jeżeli świeca ładnie pali to nie jest winowajcą. Sprawdź czy filtr powietrza jest w dobrym stanie, tylko uważaj żeby jakiś brud się nie dostał do środka. Daj znać jak postępy :))
Team Associated RC8T
Team Associated TC5R
Team Associated SC10 4x4

Wojtasson
Klubowicz
Posty: 2
Rejestracja: śr 30 paź, 2013 14:32
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Wojtasson » pt 01 lis, 2013 11:24

Grzałka nowiutka R5, świeci się z ilości platyny rogrzewa się do białości...Silnik ładnie chodzi na niskich, dobrze się wkręca na wysokie natomiast zbiornik paliwa wypluwa w 3 minuty... jak podładam ręcznik pod wydech to cały w paliwie.

Próba regulacji gaźnika (mojego amatorskiego autorstwa) nie przynosi żadnych rezultatów.
Filtr nasączony olejkiem, silnik zadbany (regularnie kropiony aro) i kontrolowny temepraturowo...

Szymon S.
Klubowicz
Posty: 186
Rejestracja: pn 04 paź, 2010 19:14
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Szymon S. » pt 01 lis, 2013 17:04

Ogólnie olejem pluć ma, ale nie tak żeby płynęło po ręczniku. Zbiornik ma 75cc tak?Jeżeli silnik ładnie chodzi i ma normalne temperatury to widocznie tyle ma palić... Ewentualnie możesz spróbować zmienić świecę na cieplejszą (im wimniej na dworze tym cielejsza ma być świeca), ale wątpię żeby to dużo zmieniło.
Team Associated RC8T

Team Associated TC5R

Team Associated SC10 4x4


Wróć do „ Nasze modele, elektryki off-road”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości